Общи условия на „Атлетик Фит“ ООД за отношения с потребители на фитнес услуги
I. ДЕФИНИЦИИ
При прилагане на настоящите Общи условия, посочените по-долу термини и изрази се употребяват в следния смисъл:
• Доставчик – „Атлетик Фит“ ООД;
• Електронен магазин – АФит.бг, собственост на Доставчика, достъпен на адрес в интернет www.afit.bg, посредством който Потребителите имат възможност да сключват договори (споразумения) за покупко-продажба на предлаганите от Доставчика услуги;
• Потребител – всяко лице, което потребява предлаганата от Доставчика услуга след извършена регистрация по реда на настоящите Общи условия и има активен потребителски профил за използване на електронния магазин, или е закупило предлаганата услуга на място, от обект на Доставчика;
• Потребителски профил – създаден със завършването на регистрацията и обособен в базата данни на електронния магазин уникален профил на съответния Потребител за използване на АФит.бг, достъпен чрез въвеждане на потребителско име и парола;
• Поръчка – всяка отделна отправена до Доставчика заявка от Потребител за закупуване на услуги на място или от електронния магазин;
• Приета поръчка – всяка Поръчка по смисъла на предходната точка, която Доставчика изрично е потвърдил;
• Услуги – фитнес услуги, предлагани в обекта на Доставчика, с подробно описание на услугите (параметрите) достъпно на адрес в интернет www.afit.bg;
• Параметри на Услугата – данни за това какво включва Услугата, в кои обекти може да се ползва, срок за ползване, възможности за прекратяване или замразяване на ползването, начини и срокове на плащане и всяка друга информация посочена от Доставчика за всяка една предлагана от него Услуга;
• Обект на доставчика – място на ползване на Услугите, с указано работно време, през което могат да се ползват Услугите;
• Абонаментен план – абонамент, при който Услугата ежемесечно авансово се предплаща за всеки следващ календарен месец;
• Предплатена услуга – платена авансово за целия срок на ползване, чрез седмична, месечна, годишна карта и др., според предлаганите от Доставчика срокове за предплащане на Услугите.
• Карта – дигитална карта на Потребителя за достъп до обектите за предоставяне на услугите и регистриране на ползването им.
II. ДАННИ ЗА ДОСТАВЧИКА
Наименование на Доставчика: „Атлетик Фит“ ООД, със седалище и адрес на управление: гр. София 1756, ул. „Лъчезар Станчев“ 5, Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4. Вписване в публични регистри – вписано в Търговския регистър към Агенция по вписванията с ЕИК 207402950.
Надзорни органи:
– Комисия за защита на личните данни;
– Комисия за защита на потребителите.
Регистрация по Закона за данък върху добавената стойност № BG 207402950
Адрес на упражняване на дейността и данни за кореспонденция: гр. София 1756, ул. „Лъчезар Станчев“ 5, Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4. Електронна поща: office@afit.bg, тел.: 0893 850 887.
III. ПРЕДМЕТ
Настоящите Общи условия регулират отношенията между Доставчика и Потребителите при ползването на предоставяните от Доставчика услуги. Общите условия са достъпни на адрес в интернет www.afit.bg.
IV. РЕГИСТРАЦИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛИТЕ. ДОСТЪП ДО ОБЕКТИТЕ И ВИДЕОНАБЛЮДЕНИЕ
1. Предлаганите от Доставчика услуги могат да се заявяват и купуват от Потребителя чрез електронния магазин или на място чрез инсталиран терминал на входа на обекта.
2. За да може да използва електронния магазин, съответният Потребител трябва да създаде свой потребителски профил чрез попълване на електронната форма за регистрация на адрес www.afit.bg.
3. С отбелязването на съответната отметка при завършване на регистрацията, всеки нов Потребител декларира, че е запознат с настоящите Общи условия включително, с Политиката на поверителност и Вътрешните правила за ползване на фитнес услуги, съгласен е с тяхното съдържание и се задължава да ги спазва.
4. (1) В случай че Потребителят е непълнолетен (между 14 и 18 години), с отбелязването на съответната отметка за приемане на настоящите Общи условия и завършването на регистрацията, той декларира съгласието на своите родители или попечители за приемане на настоящите Общи условия и извършване на регистрация.
(2) В случай че Потребителят е непълнолетен, абонаментни карти могат да бъдат закупени само с изрично съгласие от родител или настойник. При извършване на покупката, трябва да бъде предоставена информация за контакт с родител или настойник, който ще бъде уведомен и потвърдено съгласието. В противен случай, покупката ще бъде анулирана.
(3) В случай че Потребителят е малолетен (под 14 години), изявлението за приемане на настоящите Общи условия и за извършване на регистрация се извършва от родител или настойник. При ползване на Услугата, малолетният потребител следва да бъде придружен от пълнолетно лице или срещу заплащане, съгласно ценоразписа на Обекта на ползване на Услугата, да ползва услугите на фитнес инструктор – в противен случай, малолетният Потребител няма да бъде допуснат до ползване на Услугата.
5. При регистрация и при последващо актуализиране, Потребителят, съответно неговият родител или настойник, декларира, че предоставените данни за самоличност са точни, верни и пълни. Доставчикът не носи отговорност за сгрешени, неверни, непълни или под каквато и да е друга форма неточни данни, предоставени при регистрация и/или при последващо актуализиране.
6. Доставчикът потвърждава завършването на регистрацията чрез отправяне на съобщение до посочения в електронната форма за регистрация електронен адрес, съдържащо информация за активирането на потребителския профил.
7. (1) Приемането на Общите условия чрез отбелязването на съответната отметка и изпращането на регистрационната форма чрез натискането на съответния бутон, а също и заявяването на всяка отделна поръчка, представляват електронни изявления по смисъла на Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги и водят с потвърждаването им от Доставчика до сключване на Договор(и), наричани по-долу също и „Споразумения“ , между Доставчика и съответния Потребител.
(2) Договор между Доставчика и Потребителя представляват настоящите Общи условия, достъпни на адрес в интернет www.afit.bg, заедно с всички изменения и допълнения към тях и заедно с всяка заявена от Потребителя и потвърдена (приета) от Доставчика поръчка за определена Услуга, довели до сключване на Споразумение за ползване на съответната поръчана Услуга.
8. Посоченият в електронната форма за регистрация, съответно евентуално актуализираният впоследствие, електронен адрес ще бъде използван от Доставчика за връзка с Потребителя, като отправените до него съобщения ще се считат за получени с изпращането им на електронната поща на Потребителя без нужда от изрично потвърждение за това. Потребителят се задължава да уведоми незабавно Доставчика при промяна на електронния си адрес. За избягване на всякакво съмнение, до момента на уведомяване на Доставчика за новия електронен адрес, Доставчикът ще продължи да изпраща съобщения до електронния адрес, с който потребителския профил се асоциира.
9. Достъпът на Потребителя до обектите за предоставяне на услуги се осъществява задължително през турникет за контрол на достъпа.
10. На входа на обектите и в залите им за ползване на услугите се осъществява видеонаблюдение. За осъществяваното видеонаблюдение всеки Потребител се счита за уведомен със запознаването му с настоящите Общите условия за ползване на услугите, като с приемането им дава и своето изрично съгласие за извършване на видеонаблюдение от страна на Доставчика.
V. ПОРЪЧКА ЗА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА УСЛУГАТА. ПРИЕМАНЕ НА ПОРЪЧКАТА
11. Потребителят може да заяви своята поръчка за услуга и чрез терминал, инсталиран на входа на обекта, където се доставя услугата.
12. (1) Когато Потребител прави поръчка чрез електронния магазин, Доставчикът потвърждава приемането на поръчката чрез изпращане на съобщение до асоциирания със съответния потребителски профил електронен адрес. В него се съдържа информация за поръчаната услуга, Общите условия, информация за условия, срок и начин за упражняване на правото на отказ от сделки от разстояние.
(2) Потребителят се съгласява, че електронните писма изпратени от Доставчика не е нужно да бъдат подписани с електронен подпис, за да имат действие спрямо него.
13. Изявлението (Поръчката) за сключване на Договор (Споразумение) и потвърждението за неговото получаване се смятат за получени, с изпращането им на посочените електронни адреси, а когато поръчката е направена на място – в момента, в който изявлението е направено и прието.
14. Доставчикът има право да променя асортимента, описанието и цените на предлаганите в електронния магазин услуги, и начините за плащане без да е необходимо предварително да извести Потребителя. Всяка отделна поръчка се изпълнява за срок, на стойност и при другите условия, изрично посочени на Потребителя преди финализиране на съответната заявка. Тези условия обвързват Доставчика единствено в рамките на съответната поръчка, която бива финализирана, като Доставчикът не гарантира, че в бъдеще Потребителят ще може да закупи услуги при същите условия.
15. Поръчани Услуги се получават на място в обекта на Доставчика от Потребителя.
VI. ПАРАМЕТРИ, ЦЕНИ, НАЧИНИ И СРОК НА ПЛАЩАНЕ НА УСЛУГАТА
16. Доставчикът предоставя, а Потребителят използва Услугата съгласно параметри и цени, обявени на страницата на доставчика в интернет, както и на информационни табели в обектите на предоставянето на услугите.
17. Доставчикът предоставя услугата срещу заплащане на цена, дължима от Потребителя съгласно избраните от него параметри на услугата.
18. Потребителят заплаща цената на Услугата авансово – за целия срок на предоставяне на Услугата, освен в случаите, в които в параметрите на Услугата е предвидено автоматично периодично авансово плащане (наричано по-долу „автоматично периодично плащане“).
19. Доставчикът потвърждава получаването на плащането чрез активиране на Услугата.
20. Услугите, освен тези, за които е предвидена възможност само за автоматично периодично плащане по реда на Раздел VII, могат да бъдат заплащани посредством системата на „МАЙПОС“ ЕАД или „МАЙПОС СЪРВИСИЗ“ ЕООД и/или с карта на място – в обекта на Доставчика, както и чрез автоматично периодично плащане, когато е приложимо.
VII. СПЕЦИФИЧНИ УСЛОВИЯ ЗА ПОЛЗВАНЕ НА УСЛУГИ ПО АБОНАМЕНТЕН ПЛАН
21. С настоящия Раздел VII се регулират отношенията между Доставчика и Потребителите само при ползване на Услуги по Абонаментен план, като клаузите в този Раздел се прилагат с предимство пред всички останали разпоредби на Общите условия.
22. (1) Всеки Потребител може да закупи Услуги по Абонаментен план, като Услугите се предоставят от Доставчика съгласно условията на настоящия Раздел VII и сключеното с Потребителя Споразумение.
(2) При закупуване на Услуги по Абонаментен план, Потребителят трябва да регистрира своята банкова карта и да даде съгласие за извършване на автоматично периодично плащане в полза на Доставчика. Периодичното плащане се реализира чрез автоматично изтегляне от страна на Доставчика на съответната месечна абонаментна вноска за ползване на фитнес услугите – по начина, на датите, за периодите и съгласно другите условия, описани в настоящия раздел.
23. (1) При избор на автоматично периодично плащане съгласно този раздел, като начин на заплащане на своя абонамент, съответният Потребител дава съгласието си съответната месечна абонаментна вноска да бъде заявявана за изтегляне от банковата му карта директно от Доставчика, без необходимост за изричното оторизиране на всяко отделно плащане от страна на Потребителя.
(2) Периодичното плащане е авансово (предплаща се всеки следващ календарен месец) и всяка месечна абонаментна вноска винаги е с еднаква фиксирана стойност, изрично посочена на Потребителя преди финализиране на съответната заявка – с изключение на първото плащане, съгласно описаните по-долу случаи на „Първо плащане“. С оглед на избягване на съмнение, дори и в този случай сумата на първото плащане ще бъде изчислена пропорционално на заявените дни за ползване на фитнес услугите на база на фиксираната цена за цял месец, а размерът ѝ ще бъде посочен на Потребителя като крайна стойност преди заплащането ѝ.
(3) Обслужващата банка на Доставчика не начислява допълнителни такси за Първо плащане или периодични автоматични плащания от Потребителя.Потребителят се съгласява, че неговата банка може да начислява допълнителни такси за извършване на плащания към сайта, и тези такси са извън контрола на доставчика на услугата.
24. (1) Регистрация и актуализация. Наред с другата необходима информация, Потребителят сам въвежда данните на своята банкова карта по електронен път след пренасочване в процеса на покупка от интернет страницата на Доставчика към системата на „МАЙПОС“ ЕАД или „МАЙПОС СЪРВИСИЗ“ ЕООД.
(2) Данните на банковата карта се въвеждат от Потребителя в системата на „МАЙПОС“ ЕАД или „МАЙПОС СЪРВИСИЗ“ ЕООД по сигурен канал, защитен със съвременни криптографски механизми, които осигуряват високо ниво на сигурност. Потребителят има право да предоставя данни единствено на банкова карта, издадена на негово име, като служителите на Доставчика ще бъдат упълномощени да изискват предоставяне на документ за самоличност за удостоверяване на изпълнението на това задължение.
(3) Регистрираните картови данни се съхраняват в криптиран (защитен) вид в системата на „МАЙПОС“ ЕАД и „МАЙПОС СЪРВИСИЗ“ ЕООД. Доставчикът или трети страни нямат достъп до тях в нито един момент.
(4) На определените за това дати Доставчикът подава заявка към „МАЙПОС“ ЕАД или „МАЙПОС СЪРВИСИЗ“ ЕООД за изтегляне на сумите в съгласувания с Потребителя размер и съобразно дадената от Потребителя оторизация (съгласие).
(5) При необходимост – в случай на открадната банкова карта, карта с изтекъл срок на валидност и други случаи – посочените данни на картата могат да бъдат променяни от Потребителя чрез въвеждането на актуализираните данни в системата на „МАЙПОС“ ЕАД или „МАЙПОС СЪРВИСИЗ“ ЕООД, идентичен с този на първоначална регистрация, описан по-горе в алинея 1-ва на този член. Потребителят следва да уведоми писмено Доставчика за извършената актуализация на office@afit.bg. За валидни се считат последните данни, които Потребителят е посочил към момента на всяка съответна заявка от страна на Доставчика за изтегляне на месечната абонаментна вноска.
(6) Задължение на Потребителя е да актуализира своевременно данните на своята банкова карта. В случай, че заявката за изтегляне на сума не може да бъде изпълнена при неизпълнение на това задължение или поради други, зависещи от Потребителя причини, Доставчикът не носи отговорност за непредоставянето на услугата и отказа за последващо предоставяне на този тип абонамент при същите условия. За избягване на всякакво съмнение, неизпълнението на задължението за актуализиране на данните не освобождава Потребителя от задължението за заплащане на услугата.
25. (1) Първо плащане. Размерът на първото плащане се изчислява съгласно заявената от Потребителя дата за начало на ползване на Услугата, като сумата на първоначалното плащане ще бъде изчислена пропорционално на заявените дни за посещение до края на съответния месец на база на фиксираната цена за цял месец, като ще включва пълната месечна абонаментна вноска и за следващия календарен месец. Ако например Потребителят заяви като дата за начало на използване на услугата 15-то число в месец с 30 дни, то Потребителят ще заплати вноска за първо плащане до края на този месец в размер на 15/30 от фиксираната цена за цял месец, както и цената за целия следващ календарен месец. Във всеки случай размерът на първото плащане, както и периодите, до които то се отнася, ще бъдат указани на Потребителя като крайна стойност преди заплащането ѝ.
(2) При последващ падеж на автоматично периодично плащане, месечната абонаментна вноска ще бъде заявявана за изтегляне от страна на Доставчика като фиксирана равна стойност за целия период на заявения абонамент.
26. Последващи плащания. На 20-то число на всеки месец Доставчикът отправя заявка за извършване на автоматично периодично плащане за следващата месечна абонаментна вноска, отнасяща се за периода на целия следващ календарен месец (от първо до последно число).
27. Невъзможност за изтегляне. В случай, че заявеното от Доставчика плащане на абонаментна не може да бъде извършено поради причини, които зависят от Потребителя и/или за които Потребителят е следвало да информира Доставчика (изтекла или открадната банкова карта, недостатъчна наличност по сметка и др.), то Потребителят получава уведомление от Доставчика по електронна поща или телефон, с които бива уведомен, че плащането не е могло да бъде извършено успешно. В подобен случай съответният потребител има право да продължи да използва услугите на Доставчика до изтичане на предплатения от него абонаментен период. След изтичането на 10 календарни дни, считано от датата на неуспешната заявка, Доставчикът ще направи повторен опит за заявка за изтегляне на дължимата от Потребителя сума. Ако и в този случай заявеното плащането е неуспешно, Доставчикът отново ще уведоми Потребителя по същия начин, който ще има възможност да отстрани причините за невъзможността (чрез въвеждане на данните на новоиздадена банкова карта, чрез захранване на сметка и др.) в срок от още 7 календарни дни. В случай, че и след този 7-дневен период заявеното от Доставчика плащане отново не може да бъде осъществено, Доставчикът има право по своя преценка и без да дава нов допълнителен срок за плащане, да уведоми Потребителя, че разваля Споразумението за предоставяне на услуги по Абонаментен план по негова вина.
28. Право на прекратяване от страна на Потребителя на услугата Абонаментен план
(1) Потребителят на услугата Абонаментен план може предсрочно да прекрати Споразумението за ползване на Услугата чрез изпратено писмено, включително и по електронната поща, едностранно предизвестие, но при условие, че заплати съответната такса за предсрочно прекратяване. Таксата за предсрочно прекратяване е в размер на една месечна такса спрямо актуалните цени за Абонаментен план обявени на адрес в интернет www.afit.bg, но не повече от размера на таксите, оставащи до края на срока на Споразумението.
(2) Срокът на предизвестието за прекратяване на услугата „Абонаментен план“ ще се определя както следва: броят на дните от календарния месец, последващ месеца с датата на предизвестието, и в допълнение – следващият един пълен календарен месец. С изтичане на така определения срок на предизвестието, Споразумението ще се счита прекратено. Например: ако датата на предизвестието е 10 (десети) февруари, срокът на предизвестието се определя от броя на дните след тази дата до края на месец февруари, заедно с дните от месец март, като Споразумението ще се счита за прекратено на 1 (първи) април.
(3) По време на срока на предизвестието за прекратяване на Услуга по Абонаментен план, ще настъпят дати на автоматично плащане съгласно чл. 26. При последващите дати на автоматично плащане Споразумението все още не е прекратено и остава достатъчно дълъг период от неговото действие, поради което Доставчикът има право да отправи заявка за периодично плащане за оставащите следващи едномесечни периоди. Прекратяването действа занапред и всички вече предплатени суми при прекратяване, включително и в посочената по-горе хипотеза, не се възстановяват. Във всеки случай всички вече предплатени от Потребителя периоди ще могат да бъдат използвани до изтичането им.
(4) Потребителят може да упражни правата си по настоящата клауза чрез попълване на Формуляр за прекратяване на сключения Договори изпращането му до Доставчика по електронната поща. В този случай Потребителят ще бъде информиран на траен носител (по електронната поща, посочена от Потребителя) със съобщение за получаване на изявлението за прекратяване. Потребителят може да упражни това свое право и като подаде попълнен стандартния Формуляр за прекратяване по пощата на адрес гр. София 1756, ул. „Лъчезар Станчев“, № 5, Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4.
29. Отговорност при виновно предсрочно прекратяване на Абонаментен план. В случай, че преди изтичане на фиксирания срок, Споразумението за предоставяне на услуги по абонаментен план бъде прекратено по вина на някоя от страните, страната, по чиято вина е прекратено Споразумението, дължи на изправната страна неустойка в размер на три месечни вноски, но не повече от сбора на вноските, дължими до изтичане на фиксирания срок за ползване на Услугата. Когато Споразумението е прекратено по вина на Потребителя, Доставчикът има право да му откаже бъдещо предоставяне на Услугата при условията на настоящия Раздел.
30. (1) Подновяване. След изтичането на фиксирания срок, за който са били успешно заплатени всички дължими месечни абонаментни вноски, сключеното между Доставчика и Потребителя Споразумение за предоставяне на услуги по Абонаментен план се трансформира автоматично от срочно в безсрочно, в случай на отсъствие на писмено противопоставяне на някоя от страните направено не по-късно от един месец преди изтичане на фиксирания срок.
(2) При подновяване Услугата ще продължава да бъде предоставяна от страна на Доставчика срещу същата месечна абонаментна вноска, която Потребителят е заплащал до този момент, както и съобразно останалите договорености, посочени в настоящия Раздел VII от Общи условия, като всяка от страните има право с предизвестие, подадено със срок и при условията на чл. 28, да прекрати сключеното между тях Споразумение.
31. Друго. Доставчикът не носи отговорност за невъзможността за предоставяне на този тип абонамент, ако банката-издател на банковата карта на Потребителя не разрешава (изначално или впоследствие) автоматични периодични плащания, както и във всякакви други случаи, независещи пряко от и/или които са извън контрола на Доставчика.
VIII. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ПОТРЕБИТЕЛЯ
32. Потребителят потвърждава верността на посочените от него лични данни, като декларира, че е запознат с доброволния характер и условията за предоставяне и обработка на лични данни, както и с последиците от отказ за предоставянето им. Потребителят се съгласява изрично Доставчикът да обработва личните му данни самостоятелно, включително да разкрива и да предоставя личните данни на други трети лица, но само за целите предвидени в действащото законодателство.
33. Потребителят има право да ползва закупените от него Услуги само лично като декларира, че е запознат и ще спазва Вътрешните правила за ползване на фитнес услуги.
34. Потребителят има право да използва АФит.бг и предлаганите от електронния магазин услуги добросъвестно, по предназначение, за лични и некомерсиални цели.
35. Потребителят е длъжен да не извършва действия, които могат да доведат до нарушаване сигурността на електронния магазин и/или възпрепятстване на достъпа на трети лица до него.
36. (1) Потребителят няма право да предоставя достъп до потребителския си профил на трети лица.
(2) Потребителят е длъжен да пази потребителското име и паролата за достъп до своя потребителски профил. В случай че трето лице получи достъп до тях, Потребителят е длъжен незабавно да уведоми за това Доставчика. При неизпълнение на това задължение Доставчикът няма да носи отговорност за евентуално претърпени от Потребителя вреди.
(3) Доставчикът приема всяко идентифициране с потребителското име и паролата на съответния потребител като достъп, осъществен от самия потребител.
37. В случай на промяна на данните за самоличност, посочени при регистрация, Потребителят е длъжен да ги актуализира своевременно при спазване на изискването те да бъдат точни, верни и пълни.
38. (1) Потребителят се задължава да не допуска издадената му карта да се ползва от трети лица за достъп до обектите за предоставяне на услугите. За избягване на всякакви съмнения, Потребителят се съгласява, че закупените от него услуги ще се ползват единствено и само лично от него.
(2) Всички закупени услуги са асоциирани с потребителския профил на Потребителя и могат да бъдат използвани до тяхното изчерпване..
39. (1) При закупена Предплатена услуга, Потребителят няма право преди изтичане на предплатения период, едностранно да прекрати Споразумението за ползване на Услугата, освен при виновно поведение на Доставчика.
(2) Когато Потребителя ползва Услугите по Абонаментен, Споразумението за предоставяне на Услугата се прекратява по реда и условията указани по-горе в Раздел VII.
40. (1) Право на отказ на Потребителя. Потребител, по смисъла на Закона за защита на потребителите, който е извършил покупка на Услугата от разстояние, има право, без да дължи обезщетение или неустойка и без да посочва причина, да се откаже от сключения Договор за покупка на услуги от Доставчика в срок от 14 (четиринадесет) дни, считано от датата на потвърждаване на поръчка на Услугата от доставчика. За да упражни правото си на отказ, Потребителят трябва да уведоми Доставчика чрез недвусмислено изявление (например писмо, изпратено по пощата или електронна поща).
(2) Форма на отказ. За да упражни правото си на отказ, Потребителят може да използва образец на формуляр за отказ, но това не е задължително. Потребителят може да попълни и подаде електронно стандартния формуляр за отказ или друго недвусмислено заявление на уебсайта на Доставчика. Ако Потребителят използва тази възможност, Доставчикът ще изпрати на Потребителя потвърждение за получаване на отказа на траен носител (например по електронна поща).
(3) Последствия от отказа. Ако Потребителят се откаже от този договор, Доставчикът ще възстанови всички плащания, получени от Потребителя, без неоправдано забавяне и във всеки случай не по-късно от 14 дни от датата, на която е бил уведомен за решението на Потребителя да се откаже от договора. Възстановяването на сумата ще бъде извършено чрез използване на същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция, освен ако Потребителят изрично не се е съгласил за друг начин; във всеки случай това възстановяване няма да бъде свързано с никакви разходи за Потребителя.
(4) Отказ след началото на използване на абонамента. Ако Потребителят е избрал абонаментът да започне преди изтичането на срока за отказ, Доставчикът може да удържи сума, пропорционална на предоставените услуги до момента на уведомяване за отказа.
(5) Изключения от правото на отказ. Правото на отказ не се прилага за договори за услуги, които са били напълно изпълнени, ако изпълнението е започнало с изричното съгласие на Потребителя и с потвърждение от негова страна, че знае, че ще загуби правото си на отказ след пълното изпълнение на договора от страна на Доставчика.
(6) Процедура за упражняване на правото на отказ. Потребителят трябва да изпрати ясно изявление за своето решение да се откаже от договора на посочения адрес на Доставчика. За тази цел Потребителят може да използва приложения стандартен формуляр за отказ, но това не е задължително. Изявлението трябва да съдържа информация за абонаментния договор, включително дата на сключване и лични данни на Потребителя за идентификация.
(7) Контактна информация за отказ. Изявления за отказ могат да бъдат изпращани на следния адрес:
Адрес на Доставчика: гр. София 1756, ул. „Лъчезар Станчев“, № 5, Софарма бизнес тауърс, кула А, ет. 4, или
Електронна поща: office@afit.bg
тел.: 0893 850 887.
Или чрез попълване на ФОРМУЛЯР ЗА ОТКАЗ.
(8) Права и задължения след отказ. След като Потребителят е упражнил правото си на отказ, Доставчикът ще прекрати предоставянето на услуги по договора, считано от датата на получаване на уведомлението за отказ. Потребителят ще бъде уведомен за прекратяването на абонамента и всички свързани услуги.
41. Право на рекламация. Потребителят – физическо лице, който е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите, има право да подаде рекламация и да се възползва от законовата гаранция по смисъла на ЗЗП при несъответствие на предоставените фитнес услуги с договорените условия, при по-ниско качество на услугите или при наличие на дефекти в оборудването.
IX. ПРАВА И ЗАДЪЛЖЕНИЯ НА ДОСТАВЧИКА
42. (1) Доставчика се задължава, при закупуване на съответната услуга да осигури достъп до обектите си за ползването й от Потребителя.
(2) С настоящата разпоредба Доставчика уведомява Потребителите, а с приемането на Общите условия същите се съгласяват, че в обектите за предоставяне на услугите Доставчикът не осигурява наличието на треньори или друг обслужващ персонал, с изключение на треньори за груповите тренировки. Всеки Потребител може да ползва услугите на личен, ангажиран от него треньор, който се е регистрирал като Потребител и е закупил услуги, осигуряващи му достъп до обектите на Атлетик Фит.
(3) В случай че Потребителят е малолетен (под 14 години), при ползване на Услугата, малолетният потребител следва задължително да бъде придружен от пълнолетно лице което се е регистрирало като Потребител и е закупило услуги, осигуряващи му достъп до обектите на Атлетик Фит
43. (1) При необходимост и с оглед запазването и подобряването на качеството и сигурността на услугите си, Доставчикът може временно (планирано или инцидентно) да ограничи достъпа до АФит.бг.
(2) При необходимост, Доставчикът има право временно или трайно да ограничи или промени функционалността на АФит.бг и предлаганите от електронния магазин услуги, като ще бъде положено старание потребителите да бъдат уведомени своевременно за това.
44. Със завършването на регистрацията и приемането на настоящите Общи условия, Потребителят дава съгласието си да получава от Доставчика месечни бюлетини, системни, промоционални и други свързани с Услугата съобщения.
45. (1) В случай на възникнала невъзможност за предоставяне на заявените от Потребителя услуги, Доставчикът уведомява Потребителя за това във възможно най-кратък срок.
(2) В случай, че Потребителят не избере поръчката му да бъде променена, Договорът, по искане на Потребителя, се прекратява и заплатената от него сума се възстановява в размер пропорционален на неизползвания остатък от предплатения срок за ползване на Услугата.
46. (1) Възстановяване на заплатени суми. Доставчикът има задължение да възстанови на съответния Потребител в пълен размер всички неоснователно получени от Потребителя суми, без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 (четиринадесет) дни, считано от датата, на която е възникнало основанието за възстановяване.
(2) Доставчикът има задължение да възстанови получените суми, като използва същото платежно средство, използвано от Потребителя при първоначалната трансакция, освен ако Потребителят е приел изрично предложение на Доставчика за използване на друго платежно средство и при условие че това не е свързано с разходи за Потребителя.
47. (1) Интелектуална собственост. Електронният магазин АФит.бг, цялото негово съдържание, както и свързаните търговски марки са обекти на интелектуална собственост, закриляни по силата на приложимото действащо българско и международно законодателство.
(2) Съдържанието на АФит.бг не може да бъде копирано и използвано от трети лица без изричното писмено съгласие на носителя на авторското право.
(3) При предоставянето на достъп до електронния магазин, Доставчикът запазва всички права, като не отстъпва никое от тях на своите Потребители. АФит.бг е предназначен изцяло за лична и некомерсиална употреба от страна на Потребителите на електронния магазин.
(4) Доставчикът има право да използва получени от своите Потребители коментари и препоръки за развитие на своите услуги по пряк или косвен начин без да дължи възнаграждение за това.
48. Доставчикът и неговите партньори и доставчици не носят отговорност за засягането на правата на трети лица с действията на Потребителя при използването на електронния магазин и/или предлаганите в него услуги, в хипотези, включващи, но без да бъдат ограничени до нарушаване на настоящите Общи условия.
X. ОГРАНИЧАВАНЕ И ОСВОБОЖДАВАНЕ ОТ ОТГОВОРНОСТ
49. (1) В своята дейност Доставчикът се стреми да спазва утвърдените търговски практики и да предоставя услуги на високо ниво, които са на разположение на Потребителите. Въпреки това, в определени ситуации може да се наложи затваряне на търговски обекти поради ремонтни дейности, случайни събития, мерки против пандемията COVID-19 и други обстоятелства. Доставчикът не носи отговорност, ако поради обективна необходимост или независещи от него причини е невъзможно предоставянето на Услугата.
(2) Доставчикът не носи отговорност, ако поради медицински, здравословни или други съображения, касаещи конкретния Потребител (включително, но не само: медицински препоръки, указания, становища и др.)Услугата не може да бъде предоставени.
(3) Доставчикът не носи отговорност ако Потребител претърпи наранявания или каквито и да е имуществени или неимуществени вреди при ползване на Услугата. Факта на използване на който и да е уред или оборудване от Потребителя означава, че същият притежава уменията и способностите да го използва и се отказва от каквито и да са претенции за обезщетения срещу Доставчика за евентуално претърпени наранявания или други имуществени или неимуществени вреди. Когато услугата се ползва от малолетен потребител, отговорността за евентуални наранявания или други вреди, се носи от придружаващото го пълнолетно лице.
(4) Доставчикът не носи отговорност за вреди, които Потребителят е претърпял вследствие на използване на уеб-сайта, доколкото тези вреди не са претърпени заради виновно поведение (действия или бездействия) на Доставчика. Виновното поведение на Доставчика следва да се докаже от Потребителя, претърпял вредата.
(5) Доставчикът не носи отговорност, ако потребителският профил на даден Потребител бъде използван от трето лице. За избягване на всякакво съмнение, в такава ситуация до доказване на противното, ще се счита, че всички действия са извършени от Потребителя, с който се асоциира потребителски профил.
(6) Доставчикът не гарантира, че всички услуги ще бъдат предлагани за целия период на съществуване на търговските обекти или че услугите ще запазят първоначалния си вид. Доставчикът не носи отговорност за преустановено предлагане на услуги независимо поради какви причини.
(7) Доставчикът не носи отговорност, ако даден Потребител счете, че съдържанието публикувано в уеб-сайта е обидно, некоректно. В случай на допуснати грешки, Потребителите се задължават да уведомят Доставчика незабавно при тяхното откриване.
XI. ПРОМЕНИ В ОБЩИТЕ УСЛОВИЯ
50. (1) Доставчикът има право едностранно да извършва изменения и/или допълнения на настоящите Общи условия, които ще се прилагат автоматично и с действие занапред спрямо Услуги, по които Поръчката е отправена след изменението и/или допълнението на общите условия, както и спрямо потребители без регистрация.
(2) По преценка на Доставчика измененията и/или допълненията могат да бъдат приложени спрямоПотребителите с Абонаментен план, за което Потребителите ще бъдат уведомени в седемдневен срок от приемане на промяната в общите условия, както и ще бъде предоставена възможност да изразят своето несъгласие с промяната и да поискат да продължат получават Услугата при предходните общи условия, или да прекратят договора.
(3) В случай че Потребител по предходната алинея не възрази изрично в едномесечния срок, се счита, че той приема измененията и/или допълненията и те действат в отношенията между страните и ги обвързват занапред.
XII. ДОПЪЛНИТЕЛНИ РАЗПОРЕДБИ
51. За избягване на всякакви съмнения, страните се съгласяват, че и размяната на електронни съобщения между Доставчика и Потребителя на посочени от тях електронни адреси ще се считат за писмена форма на комуникация.
52. В случай на неудовлетвореност от електронния магазин или предлаганите чрез него услуги, Доставчикът насърчава Потребителите да се свържат директно с представител на дружеството, за да бъде осъществен опит за неформално решаване на възникналите спорове. В случай че Потребителят не желае да използва този способ или не е удовлетворен от отговора на Доставчика, право на Потребителя е да отнесе въпроса и до европейската Електронната платформа за онлайн решаване на потребителски спорове.
53. За неуредените в настоящите Общи условия положения се прилагат общите разпоредби на българското и съответното приложимо международно законодателство.
54. Недействителност на някоя от разпоредбите на настоящите Общи условия не води до недействителност на Общите условия в тяхната цялост.
Дата на последна актуализация на Общи условия – 30.10.2024 г.,
Общите условия влизат в сила от 30.10.2024 г. и са публикувани на адрес в интернет www.afit.bg на 30.10.2024 г.